petikan akhbar kosmo.
Payu dara mampu mengurut?hehe.. pelikkan kalo nak dipikir dengan akal logik. Korang cuba bayangkan camna agaknya proses mengurut gunakan payu dara tuh. Jangan pikir yang lucah-lucah pulak. Aku nk korang pikir teknik yang dorang pakai guna payu dara tuh je. haha.. Tak ke susah nak mengurut guna payu dara. Aku rasa kalo urut guna payu dara ni bukan mengurut, tapi sebenarnya menggentel je kot.


Sebenarnya aku ada terbaca info yang payudara ni boleh panjangkan umur suami. Eh, korang jangan pikir aku memain pulak, kalo tak caya, cuba korang tengok kat sini dan sini. hehe.. Okeh, kepada yang belum kahwin, aku tak nak korang gatal-gatal tengok payu dara perempuan lain dengan alasan "blog mrnamie cakap tengok payudara bole panjangkan umur". aku tak bertanggungjawab kat dosa korang k. Ni aku share cuma untuk reader-reader yang kahwin je taw. haha

Kepada wanita-wanita pulak korang jangan bersedih ye. Nanti aku carikan info bahagian ape pada lelaki yang boleh buat umur korang bertambah. hehe..Aku ade dengar yang untuk pompuan, bau ketiak lelaki yang buat kaum wanita ni hilang stress, tapi bab panjangkan umur tak sure lak pulak. Nanti aku suruh saintis-saintis kaji hal ni cepat-cepat ye. hehe

p/s: sorry sebab entry agak tak senonoh sket..kesian jugak ye pelanggan yang kene cekup sekali waktu operasi tuh, mesti dorang pon nak panjangkan umur jugak kan. keke