Keratan dari kosmo
Aku blurr + heran dengan kes Maria Tunku Sabri (Host Jalan-jalan Cari Makan) nih. Dari ape yang aku paham, Maria dan Datuk Wan Johani Wan Hussin ni buat 1 perjanjian untuk bernikah. Dan jika si Datuk tidak menikahi Maria ni, maka si Datuk tadi akan dikenakan bayaran RM5.5 juta kerana melanggar perjanjian tersebut. Betol tak?



Heran jugak aku dengan kes-kes yang macam ni. Kenapa si Maria tu hendak sangat si Datuk tuh? Hensem sangat ke? or wang menjadi segala ukuran dalam kes ni?. Sebenarnya, kes ni dah semacam membuka pekung di dada pulak. Tak ke malu orang lain baca statement kes ni. Mesti orang akan fikir yang buruk-buruk pasal Maria Tunku Sabri nih. Macam aku sendiri, 1st impression aku bla baca mengenai isu nih ialah "eh, dah datuk tu tak nak, ko nak paksa jugak ke?".


Bagi si Datuk tu pulak, yang engkau pi gatal-gatal dengan isteri orang lain pulak ape kes? hadoyai... kan da timbul prob macam ni. Kalo nak cakap kurang cerdik, aku rasa segan pulak sebab dah ade title Datuk. Sepatutnya bende macam ni boleh dielakkan daripada terjadi. Malu lah sikit, nama dah terkenal, takkan nak orang kenal sebab kesalahan kita kot.


haha.. pape pon,cuma pendapat aku ye... oh, internet tgh sux. kalo nak derma Mrnamie, klik sini dan sini ye untuk derma MrNamie rm0.20. Sumbangan anda MrNamie hargai sangat-sangat. :)


p/s: Macam ade sesuatu yang Datuk tu dah buat sampaikan Maria TunKu Sabri bawak kes ni naik mahkamah. Mungkin juga sebab ganjaran Rm5 juta, or ade sesuatu yang lebih fishy di sebalik semua nih? hehe...